چرخ خیاطی ژانومه

بهترین مدل چرخ خیاطی ژانومه

بهترین مدل چرخ خیاطی ژانومه کدامند ؟

در این مقاله سعی داریم بهترین مدل چرخ خیاطی ژانومه را به شما معرفی نماییم:

هر چند صحبت در مورد این موضوع بسیار سخت میباشد چرا که شرکت ژانومه تنوع بسیار بالایی در تولید محصولات خود برای هر سلیقه و هر کاربردی چه خیاطان مبتدی و چه خیاطان حرفه ای دارد.

اگر قصد خرید چرخ خیاطی برای مصارف کارگاهی یا خانگی را دارید محصولات سری ۸۰۰ گزینه بسیار عالی میباشند.

چرخ خیاطی ژانومه سری ۸۰۰

ژانومه های استوک (دست دومي كه در ژاپن استفاده شده است) مدلهای 801، 802، 803، 804 و 805 از سری 800 محصولات ژانومه می باشند که مدلها را با قالبهای خاصی به نام ژتون دوخت مینمایند. این سری ژانومه دارای بدنه کاملا فلزی می باشند و پهنای دوخت 7 میلمتر دارند و بدلیل کیفیت بالا با استقبال بی نظیر مصرف کنندگان مواجه شده و تولید آن نیز بسیار زیاد بوده است.

این مدلها برای مدتها در بین کارگاه های تولیدی خیاطی، تکه دوزی و گلدوزی در داخل ایران اولین گزینه بودند .این محصولات بدلیل توقف خط تولید از طرف تولید کننده فقط بصورت استوک و دست دو بفروش می رسد و یکی از بهترین چرخ خیاطی های موجود در بازار است. این مدلها تمام مکانیک با بدنه کاملا فلزی و مستحکم میباشند و قابلیت تعویض دستی ژتون و دوخت بیش از 80 مدل گلدوزی ترکیبی را دارا میباشند و قابلیت دوخت پارچه های ضخیم و خیلی نازک و کلی امکانات دیگر میباشند که باعث محبوبیت این مدلها شده است.

و چنانچه چرخ خیاطی را فقط برای مصارف خانگی نیاز دارید چرخ خیاطی های سری ۸۰۰۰ و مدلهای نیوهوم از جمله JH1010 و JH1512 انتخاب مناسبی میباشد .

چرچرخ خیاطی ژانومه سری ۸۰۰ما این چرخ خیاطی ها را با تنوع بسیار بالا و امکانات عالی از جمله سوزن نخ کن اتومات و تنوع دوخت و گلدوزی بسیار بالا سیستم ماکو نیم دور تمام فلز قابلیت دوخت جادکمه چهار مرحله ای و جنس بدنه مستحکم و عالی که عمر دستگاه را بالا میبرد به شما پیشنهاد میدهیم . و همچنین این مدلها روی بدنه خود دارای ولوم میباشند که راهنمای خوبی برای دوخت و دوز و گلدوزی کردن میباشد.

شما میتوانید در سایت ژانومه بانه تمام این مدلها را با توضیح کامل در مورد محصول انتخاب نمایید و با بهترین قیمت و گارانتی معتبر و اصل شرکتی خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.