اتو پرس ژانومه

بهترین ویژگی های اتو پرس ها

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، انتظار کاربران از وسایل برقی نیز فرارتر رفته و دیگر یک دستگاه معمولی توجه کسی را جلب نمی نماید. شرکت بزرگ ژانومه به این امر بسیار توجه نموده است و با اجرای تحقیقات بنیادی و انجام مطالعات احیا گرانه و آینده نگر در حوزه صنعت خود با ارتقای کیفیت و توسعه در تمامی محصولات خود از تکنولوژی پیشرفته و روز استفاده نموده است و بهترین ویژگی ها را برای یک اتو پرس در نظر گرفته است .

این کمپانی بزرگ سازنده اولین اتو پرس خانگی و مخترع اتو پرس بخار از کف و دو طرف بخار ، مخترع سیستم EMC و فیلترینگ آب بر روی اتو پرس ، پایه های نگهدارنده ثابت تلسکوپی زیبا و تقویت کننده می باشد .

ژانومه همواره تلاش کرده تا با ارتقای کیفیت و خدمات جهت افزایش رضایت مشتریان با شناسایی و پاسخگویی سریع به نیازها گام های محکم تر برای رسیدن به آینده بهتر بر دارد .

در اینجا ما سعی کرده ایم به بهترین ویژگی های اتو پرس ها بپردازیم تا شما را با امکانات یک اتو پرس خوب آشنا نماییم.

قدرت بالای بخار :

در یک اتو پرس ایده آل قطعا مهمترین فاکتور برای خرید قدرت بخار آن دستگاه میباشد در اتو پرس های جدید ژانومه ویژگی بخار از کف و یا بخار از دو طرف اضافه شده است که اتو کشی را بسیار سریع و لذت بخش نموده است .

طراحی :

یکی دیگر از فاکتور های خرید برای هر محصولی طراحی آن میباشد که میتواند نظر کاربر را به خود جلب نماید کمپانی ژانومه همواره با طراحی های بسیار متنوع و زیبای خود سلیقه هر نوع مشتری را در نظر گرفته و میتواند نظر هر کاربری را جلب نماید.

 

اتو پرس ژانومه مدل 3200

نمایشگر دیجیتال :

با وجود یک صفحه LCD و نمایشگر دیجیتال کار با اتو پرس بسیار راحت و دلنشین میگردد و کاربر در هر سن و سطحی میتواند تنظیمات دستگاه ، تنظیم درجه حرارت اتو پرس ، تنظیم دما و بخار را به سادگی انجام دهد.

اندازه و جنس صفحات :

طول صفحات یک اتو پرس کاربردی 70 الی 90 سانتی متر میباشد که با این اندازه شما میتوانید لباس های حجیم و بزرگ ماننده پرده و یا لباسهای مجلسی را در سریع ترین زمان و به راحتی اتو نمایید . جنس صفحات اتو پرس های پیشرفته از آلومینیوم یا تفلون نسوز و بسیار مقاوم میباشد که به هیچ وجه پارچه و یا لباس به آن نمیچسبد و مانع از برق افتادن و یا سوختن پارچه میگردد.

مخزن :

در اتو پرس های جدیدتر حجم مخزن آب به 800 میلی لیتر رسیده است و کاربر میتواند حجم زیادی از لباسها را بدون نگرانی از خالی شدن مخزن اتو کشی نماید .

سیستم ضد چکه :

در اتو پرس های قدیمی تر چکه کردن بخار و آب همواره باعث لک شدن لباس و یا پارچه میگردید اما در اتو پرس های پیشرفته با وجود سیستم ضد چکه شما دیگر نگرانی بابت لکه شدن لباسهایتان نخواهید داشت و با خیال راحت میتوانید به اتو کشی بپردازید.

سیستم هوشمند کنترل کننده مواد معدنی ( EMC ) :

با وجود این سیستم شما میتوانید به راحتی از آب لوله کشی یا مقطر برای پر کردن مخزن اتو پرس استفاده نمایید این سیستم هوشمند مانع از رسوب گرفتن منافذ اتو پرس میگردد که این ویژگی عمر دستگاه را تا چندین برابر افزایش خواهد داد .

سیستم هشدار صوتی :

در صورتی که صفحات اتو پرس به مدت زمان 10 ثانیه باز بماند یا 15 دقیقه بسته باشد دستگاه به صورت اتومات هشدار صوتی داده و خاموش میگردد که این ویژگی مانع از سوختن لباس و یا پارچه شما میگردد.

قفل صفحات :

با وجود دکمه قفل صفحات شما میتوانید در هنگام جابجایی صفحات اتو پرس را به راحتی قفل نمایید ، این ویژگی را به نوع قفل کودک نیز میتوان نامید.

تنظیمات دما بر اساس نوع پارچه :

در اتو پرس های جدید و پیشرفته تنظیم دما بر اساس نوع پارچه انتخاب میگردد و کاربر دیگر نگرانی بابت برق افتادن و لکه شدن لباس و یا پارچه خود نخواهد داشت .

اتو پرس ژانومه مدل 4100

 

کنترل برچسب مصرف انرژی :

در جوامع امروزی کنترل مصرف انرژی بسیار مهم میباشد که کمپانی ژانومه نیز به این امر بسیار توجه نموده است و در تولید محصولات خود از برچسب مصرف انرژی A+ استفاده نموده که بسیار کم مصرف میباشد.

پایه های تلسکوپی :

پایه های تلسکوپی همرنگ خود اتو پرس میباشد و قابلیت تنظیم ارتفاع با قد کاربر را دارد ، با این قابلیت دیگر هرگز در هنگام اتو کشی به کمر شخص هیچ فشاری وارد نمیاید .

ژانومه بانهامروزه شما با داشتن اتو پرس های پیشرفته دیگر نیازی به رفتن به خشکشویی نخواهید داشت و این امر باعث صرفه جویی در هزینه و وقتان می گردد و در عین حال شما همیشه با ظاهری مرتب در مهمانی و محل کار خود حضور خواهید یافت . شما میتوانید انواع اتو پرس ها را با بهترین قیمت و ضمانت نامه معتبر و اصل از سایت ژانومه بانه خریداری و در سریع ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.