ژانومه

معرفی اتوهای شرکت سیلتر

شرکت سیلتر در سال1983 میلادی آغاز به کار کرد و اولین مدل از محصولات اتوهای خود را با مدل ST / B200 به بازار ارائه نمود، اتو بخارهای سیلتر با تولید کارآمدترین و بادوام ترین محصولات ، یکی از تولید کنندگان پیشرو در صنعت اتو بخار میباشند و بعنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای اتوی حرفه ای شناخته می شوند که نام خود را در میان تمامی خیاط‌ها و مزون کارها بر سر زبان انداخته است .
این مجموعه عظیم و معروف در کشور ترکیه  با تلاش و برنامه ریزی به مرور و با اخذ گواهینامه های بین المللی توانست نظر مصرف کنندگان بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کند. هم اکنون این محصول در سراسر جهان و در کاربردهای صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. اتوهای بخار سیلتر به طور گسترده ای در بیمارستان ها ، هتل ها و لباسشویی ها مورد استفاده قرار می گیرند و قادر به استفاده طولانی مدت از زمان استفاده و اتو کشیدن مقادیر زیادی پارچه بدون کمبود آب هستند.ژانومه

از نظر مصرف انرژی ، اتوهای سیلتر بسیار قدرتمند هستند و در عین حال ، فقط به اندازه یک اتوی خانگی متوسط انرژی مصرف می کنند و در حالی که همزمان در سطح بالایی به طور مداوم عمل می کنند ، عمر آنها طولانی است و به ندرت دچار نقص یا شکستگی می شوند. این اتوها دارای یک مخزن بخار قدرتمند با دریچه امنیت میباشند که فشارهای بخار را بین 2.5 و 3.5 بار تولید می کنند و فقط در 8 دقیقه قادر به رسیدن به دمای مطلوب هستند که شما میتوانید شدت فشار بخار را بوسیله اهرم کنترل فشار تنظیم نمایید.

اتو سیلتر
همه مخزن های بخار موجود در اتوهای بخار سیلتر از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند ، به این معنی که عمر طولانی دارند و پس از مدت ها استفاده مداوم آسیب نمی بینند و قادر به مقاومت در برابر فشار بخار بالا و درجه حرارت لازم برای اتو کشیدن مواد چین خورده سرسخت و ظرفیت اتو بدون توقف بین 4.5 تا 5.5 ساعت میباشند.

ظرقیت آب این مخزنها در مدلهای مختلف بین ۱ تا ۵ لیتر متفاوت میباشد و دارای دکمه تنظیم ترموستات مناسب با نوع لباس میباشد . که در حالت اتوی خشک برای پارچه مصنوعی ، اکرلیک ، ابریشم ، پلی آمید ، نایلون ، پلی استر ، دیسکوز و در حالت بخار برای پارچه های پشم ، ابریشم مصنوعی ، پنبه و کتان مناسب است .

 

در مقایسه با سایر اتوهای بخار صنعتی ، اتوهای سیلتر از وزن کمتری برخوردار هستند و وزن کل بعضی از مدل های سیلتر تنها 8.5 کیلوگرم است که در صورت خالی بودن می توان آنها را به راحتی در اطراف یک اتاق کار حمل کرد و تقریباً روی هر نوع صفحه اتو نصب میگردند.

اتو سیلتر ۷.۵ لیتری مدل SPR-MN2075

 

ما در سایت ژانومه بانه در کنار اتو پرس های ژانومه و چرخ خیاطی ژانومه اتوهای سیلتر را نیز با گارانتی معتبر و اصل شرکتی ارائه نموده ایم و شما میتوانید این اتو ها را با بهترین قیمت خریداری نموده و در سریع ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.