اتو پرس چیست

اتو پرس ها در واقع همان اتو هایی میباشند که در خشکشویی ها شاهد آن بوده اید . با وجود اتو پرس شما میتوانید در سریع ترین زمان هر نوع چین و چروکی را به راحتی از روی لباس خود محو نمایید چرا که فرایند اتو کردن برای افراد کم حوصله کار دشواری میباشد و نیاز به دقت بالایی دارد و ممکن است همه بخش های لباس یا پارچه به خوبی اتو نشده و قسمتی هایی از آن چروک باقی بماند .

اتو پرس های خانگی :

با اینکه اتو پرس ها بیشتر در کارگاه ها و اتو شویی به چشم میخورد اما چند سالی است که اتو پرس های خانگی نیز وارد بازار شده است . اتو پرس های خانگی از نظر ابعاد کوچکتر از مدل کارگاهی میباشند و وزن کمتری نیز دارند که به سادگی قابل حمل و جابجایی باشند ولی در عین حال همان کاربرد و کیفیت را دارند . انواع مختلفی از اتو های بخار ، اتوی خانگی و اتو پرس در بازار موجود میباشد .

کاهش هزینه و مصرف کم :

این اتو پرس ها ده برابر بزرگتر از اتو های بخار معمولی میباشد در نتیجه این اندازه بزرگ باعث تسریع در فرایند اتو کشی و همچنین مصرف بهینه برق میگردد و باعث کاهش هزینه های اتو کشی برای خانواده ها میگردد .

اتو کشی آسان و لذت بخش :

قدرت بالای این اتو پرس ها اتوی انواع پارچه های ضخیم را بسیار ساده نموده و به دلیل تنظیم اتومات حرارت و دما شما میتوانید پارچه های حساس و ظریف مانند ابریشم را نیز با خیال راحت اتو نمایید . فقط کافی است مهارت لازم را در استفاده از اتو پرس ها را دریابید .

تکنولوژی پیشرفته :

اتو پرس های ژانومه دارای تجهیزات مدرن و صفحه دیجیتال میباشند که باعث کارکرد ساده تر و بازدهی بیشتر این محصول شده است . همچنین مدلهای جدید این اتو پرس مجهز به سخنگوی دیجیتال فارسی میباشند که کار را برای افراد مسن نیز بسیار ساده و دلنشین نموده است .

ضمانت نامه معتبر :

کمپانی بزرگ ژانومه یکی از قویترین و محبوب ترین شرکت ها در تولید اتو پرس در سطح جهانی میباشد . کیفیت محصولات این برند زبانزد تمامی خریداران میباشد و طی سالها فعالیت با توجه به تنوع بالای محصولات و خدمات پس از فروش توانسته است رضایت بالای مشتریان را جلب نماید .

شما میتوانید انواع اتو پرس و چرخ خیاطی ها ژانومه را با بهترین قیمت و ضمانت معتبر به صورت اینترنتی از سایت ژانومه بانه یا حضوری خریداری نموده و در سریع ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.