انواع چرخ خیاطی ژانومه

انواع چرخ خیاطی ژانومه

شرکت ژاپنی ژانومه از شناخته شده تری و بهترین تولید کننده اتو پرس و چرخ خیاطی در جهان میباشد. این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه و همچنین فناوری های روز دنیا توانسته است بیشترین اتو پرس و چرخ خیاطی ها را تولید نماید. ژانومه در حدود شش دهه فعالیت در کشور عزیزمان ایران نیز توانسته است خوش بدرخشد.

این کمپانی مخترع اولین سازنده اتو پرس خانگی ، و اتو پرس بخار از کف و دو طرف و همچنین تقویت کننده Bosster و پایه های تلسکوپی برای اتو پرس که مانع از اسیب رساندن به کمر شما در هنگام اتو کشی میگردد میباشد. این کمپانی با استفاده از تنوع بسیار بالا در طراحی محصولات خود و همچنین کیفیت و کارایی بی نظیر توانسته است محصولات خود را در سطح ملی و بین المللی معرفی نماید.

در این مقاله ما به بررسی انواع چرخ خیاطی ژانومه این کمپانی میپردازیم.

از انواع چرخ خیاطی های ژانومه میتوان به خانگی ، صنعتی و کامپیوتری و سردوز را نام برد.

چرخ خیاطی های خانگی :

چرخ خیاطی های خانگی بسیار متنوع با امکانات فراوان مانند انواع دوخت ها و گلدوزی های متنوع ، دوخت روی هر نوع پارچه از نازک ترین مانند حریر تا ضخیم ترین مانند جین ،سورن نخ کن اتومات ، سیستم ماکو ، اهرم دوخت معکوس و … را دارا میباشند که شما با توجه به بودجه خود میتوانید چرخ خیاطی مورد نظر را خریداری نمایید. از جمله این چرخ خیاطی ها میتوان به سری نیوهوم ژانومه سری ۷۰۰۰ و ۸۰۰۰ و ۱۰۰۰۰و انواع چرخ خیاطی های متنوع ژانومه اشاره کرد که بسته به سلیقه هر نوع کاربر تولید شده است .

انواع چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی های صنعتی :

  • چرخ خیاطی های صنعتی اما امکانات بیشتری دارند و برای استفاده در کارگاه های خیاطی و کارخانه ها تولید میگردند که قطعات و موتور آنها بسیار محکم و بادوام میباشند و سرعت دوخت بالاتری نیز دارند چرا که باید دوخت و دوزهایی با حجم بیشتر و کاملا حرفه ای انجام دهند. مانند چرخ خیاطی های سری ۸۰۰ و  مدل ۳۹۸ و ۳۹۳Aو ۳۹۹A و..

انواع چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی های کامپیوتری :

  • چرخ خیاطی های کامپیوتری توانایی انواع دوخت ها حرفه ای حتی لحاف دوزی و .. را دارا میباشند و به تبلت ، مک بوک و یا کامپیوتر و گوشی کاربر متصل میگردند و کاربر میتواند زیباترین طرحها را روی پارچه ها گلدوزی نماید این مدلها بسیار پیشرفته میباشند و تمامی تنظیمات این مدل چرخ خیاطی ها به صورت اتومات انجام میگردد. مدلهایی مانند سری Memory Craftسری XL و Hd 9 و5060 و 1860 و سری sky line و ..انواع چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی های سردوز :

  • چرخ های سردوز بیشتر برای کارهای صنعتی استفاده میشود و از ۲ تا ۹ دوک نخ به صورت همزمان استفاده مینماید و با سرعت بسیار بالای از ۱۰۰۰ تا ۹۰۰۰ دور در دقیقه که برای دوخت کناره های پارچه به منظور جلوگیری از بیرون زدگی نخ و مرتب بودن کنارهای لباس استفاده میگردد. در این سردوزها لبه های پارچه به صورت خودکار برش میخورند و به همین دلیل لبه و درز های ضخیم پارچه به راحتی دوخته میشوند . از جمله این چرخ خیاطی ها میتوان به مدل JH203 و 9300DX و  .. اشاره نمود.

انواع چرخ خیاطی ژانومه

شما میتوانید انواع مختلفی از این چرخ خیاطی و اتو پرس ها را در سایت ژانومه بانه با بهترین قیمت و ضمانتنامه معتبر و اصل خریداری نمایید و در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.