اتو بخار سیلتر 3.5 لیتری مدل SPR-MN2035

تفاوت اتو سیلتر اصل و تقلبی

اتو های بخار یکی از پر کاربرد ترین وسایل ضروری در خیاطی و کارگاه های پارچه سازی و همچنین در منزل میباشند که تنوع بالایی دارند . کمپانی بزرگ و قدرتمند سیلتر در سال 1983 میلادی فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته است بهترین نوع اتو های بخار را با قابلیت های فراوان و بخاردهی بالا را تولید و روانه بازار نماید . این شرکت ترکیه ای محصولاتی از قبیل اتو های صنعتی ، خانگی ، میز اتو و لوازم جانبی اتو را تولید مینماید و توانسته است نام خود را در میان تمامی مزون ها و خیاطی ها بر سر زبان بیاندازد.

تفاوت اتو سیلتر اصلی و تقلبی:

اتو سیلتر ترکیه حدود 10 سال پیش وارد بازار ایران شد و با توجه به قدرت بالای بخار و کیفیت بسیار خوبی که داشت مورد استقبال زیادی قرار گرفت . اما پس از تحریم ورود این مدل از کشور ترکیه با مشکلاتی مواجه گردید و به همین دلیل مدلهای مشابه توسط یک کارخانه در ایران تولید و روانه بازار گردید . در واقع تشخیص این دو مدل از هم کار ساده ای نیست اما تفاوت های فنی در انها وجود دارد که ما در اینجا به بررسی این موضوع پرداخته ایم .

  • این دو مدل از لحاظ ظاهری بسیار شبیه یکدیگر میباشند ولی از لحاظ قطعات داخلی کاملا متفاوت میباشند.
  • از تفاوت های ظاهری میتوان به دیگ این اتو ها اشاره نمود ، دیگ اتو سیلتر ترک به صورت بسیار عالی و بدون خمیدگی پرس شده اما در دیگ اتو سیلتر ایرانی لبه کاملا غیر اصولی پرس شده است.
  • در قسمت دسته مخزن سیلتر ترکیه نماد سیلتر در پشت اتو جک شده و دارای عمق میباشد اما در مدل ایرانی توسط لیز حک شده که عمق چندانی ندارد.
  • مدت زمان گرم شدن در اتو سیلتر ترکیه حدود 5 دقیقه اما در برند ایرانی 8 دقیقه طول میکشد . اما قدرت بخاردهی اتوی ایرانی بیشتر میباشد.
  • شیر برقی اتو سیلتر ترکیه ای و سایر قطعات آن ایتالیایی میباشد و از نظر سیم کشی نیز متفاوت میباشند .
  • در قسمت المنت سیبلتر ترکیه دارای فیوز قطع کننده حرارتی میباشد اما در مدل ایرانی به صورت دستی عمل مینماید.

شما میتوانید برای اطلاع از جزییات بیشتر با کارشناس های ما در قسمت فروش تماس بگیرید تا با خیال راحت اتو سیلتر اصلی را از سایت ژانومه بانه با ضمانت نامه معتبر خریداری و در سریع ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.

اتو بخار سیلتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.