ژانومه

تکنولوژی روز و پیشرفته در چرخ خیاطی های ژانومه

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی ، کمپانی ژانومه نیز در این امر پیشی گرفته و برای تولیدات خود در انواع چرخ خیاطی و اتو پرس های ژانومه از تکنولوژی های جدید و به روز استفاده نموده است در این مقاله به چندین مورد از این پیشرفت های فوق العاده اشاره مینماییم .
این مدلها کاری فراتر از دوخت آفلاین و کنترل کشش نخ را انجام می دهند و همچنین می توانند به اینترنت وصل شده و سخت افزار خود را به روز رسانی کنند این امر باعث می شود تا دستگاه  شما همیشه در کار آمدترین و بروزترین  حالت قرار داشته باشد. با قابلیت اتصال به اینترنت  الگوها به طور مستقیم از اینترنت دانلود می شوند و حتی شما می توانید در بعضی از مدل ها، الگو های خود را خلق و یا شخصی سازی کنید.
تصور کنید که شما می توانید الگوهای موجود را دریافت کنید و الگوهای دوخت، رنگ ها، و حتی سایز انها را تغییر دهید، بنابراین با این وجود شما یک الگوی کاملا شخصی ایجاد کرده اید. این یک پیشرفت فوق العاده در جدیدترین مدلهای کمپانی ژانومه میباشد. امروزه این مدلها به همراه آموزش های کلی ارائه می گردد بنابراین حتی خیاطان مبتدی که تاکنون خیاطی نکرده اند نیز می توانند مهارت های خود را افزایش دهند.
این مدلها آموزش هایی را در مورد ساختار نیز ارائه می دهند. ژانومهاین امر به استفاده صحیح و امن از چرخ خیاطی کمک شایانی می کند. درواقع در چرخ خیاطی های جدید ژانومه شما میتوانید طرح گلدوزی شده خود را در آیپد یا تبلت خود به سادگی طراحی نمایید سپس آن طرح را به چرخ خیاطی داده و روی پارچه همان طرح را به سادگی گلدوزی نمایید. برنامه هایی نیز برای سیستم عامل IOS و androidطراحی شده تا با اتصال به گوشی از صدها طرح و مدل استفاده و پارچه های زیبا خلق نمایید. ژانومه چشم انداز دنیای خیاطی را تغییر داده است.
در مدلهای جدید انتظارات شما کاملا برآورده خواهد شد و دستگاهی مطابق با معیارهای دقیق خواهی داشت دستگاهی که با دقت و اندیشه برای پاسخگویی به نیازهای شما طراحی شده است. این بزرگترین پیشرفت  صنعت خیاطی حساب میگردد . دقت ، نور و دید لازم به دلیل وجود lED های بزرگتر برای دوخت و دوز حرفه ای شما فراهم می کند.
صفحه نمایش لمسی رنگی 7 اینچی با وضوح بالا برای دسترسی آسان و خواندن به صورت ارگونومیک بر روی دستگاه قرار گرفته است. ویژگی های جدیدی مانند حذف سوزن رایانه ای ، سیستم دوخت هوشمند خیاطی شما را آسان تر و سریع تر می کند در حالی که موتور DC بدون برس که به تازگی طراحی شده ، توانایی حداکثر دوخت در دقیقه را دارد.ما در سایت ژانومه بانه جدیدترین مدلهای چرخ خیاطی و اتو پرس ژانومه موجود در ایران را با ارائه گارانتی معتبر و اصل شرکتی در اختیار شما قرار داده ایم تا با خیالی آسوده و مطمن بهترین مدل را انتخاب و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.