راهنمای استفاده از اتو پرس

راهنمای استفاده از اتو پرس ژانومه :

برای استفاده از اتو پرس خود در ابتدا بهترین کار این است که دفترچه راهنمای دستگاه خود را مطالعه نمایید تا بتوانید به درستی از آن استفاده نمایید .

اتو پرس ژانومه مدل 5000

تمامی اتو پرس های ژانومه دارای پایه تلسکوپی میباشند که اتو پرس به راحتی روی آن نصب میگردد و شما میتوانید کار اتو کشی را شروع نمایید. پیچ سه گوشی که روی پایه قرار گرفته است، برای ثابت نگه داشتن پایه، در وضعیت‌ها و ارتفاع‌های مختلف است. با این پیچ، پایه در حین کار نلرزیده و تکان نخواهد نخورد. برای قرار دادن کفی تی شکل روی سه پایه، پیچ‌ها را روی کفی گذاشته و واشر‌ها را به آن‌ها ببندید، تا اتو پرس سرجای خود محکم شود. در مدل‌های جدید اتو پرس پایه دار، اهرمی روی پایه قرار گرفته که به شما امکان تغییر ارتفاع را می‌دهد.

بعد از اینکه قفل دستگاه خود را باز کردید حدودا یک دقیقه منتظر میمانید تا اتو پرس آماده به کار شود . بسته به مدل دستگاه شما میتوانید نوع بخار را تنظیم نمایید . بعضی از دستگاه ها روی صفحه دیجیتال خود درجه بندی تنظیم حرارت را دارند و بعضی مدلها بر اساس نوع پارچه کلید انتخاب دارند .

از مزایای اتو پرس این است که ۵ برابر سریع تر از اتوی دستی میتوانید لباسهای خود را اتو نمایید . و برای اتوی پرده و ملحفه و یا لباس های خاص مثل لباس مجلسی نیازی به خشکشویی ندارید و خودتان میتوانید با بهترین نتیجه و در کمترین زمان کار اتو کشی را انجام دهید . که این امر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما میشود.

شروع به کار:

صفحه اتو پرس خود را بلند نمایید . بخار را بسته به نوع دستگاه خود انتخاب نمایید تا دستگاه شما اماده به کار گردد . پارچه مورد نظر خود را بین صفحات اتو پرس قرار داده و چند بار به آرامی صفحه دستگاه را باز و بسته نمایید. این روند را تا از بین رفتن کامل چین و چروک ادامه دهید . به همین سادگی .

سیستم بخاردهی :

زمان مورد نیاز برای قابلیت بخاردهی اتو پرس های ژانومه حدود یک الی دو دقیقه میباشد .سه نوع بخاردهی شامل بخاردهی عمودی، پیوسته و لحظه‌ای در انواع این مدلها طراحی شده است. بخاردهی پیوسته به صورت ملایم بخار آب با حجم 90 گرم در دقیقه از کفه پایینی به سمت لباس ساطع می‌کند. اما قابلیت بخاردهی لحظه‌ای آن قادر به تولید بخار آب به میزان 120 گرم در دقیقه به صورت ناگهانی و توزیع آن روی لباس است. این عملکرد امکان صاف کردن سریع چروک‌های لباس را فراهم می‌کند. قابلیت بخاردهی قائم نیز امکان اتوکشی لباس‌ها به صورت ایستاده و بدون نیاز به قرار دادن آنها روی اتو فراهم شود. این نوع بخاردهی هنگام اتوکشی پارچه‌های حجیم و بزرگ از قبیل لباس مانتو، لباس عروس و پرده‌ها کاربرد بسیاری خواهد داشت.

اتو کردن انواع پارچه :

همانطور که برای شست و شوی هر پارچه دستورالعمل خاصی وجود دارد برای اتو کشی آن نیز به همین شکل میباشد. برای پارچه های جین سعی کنید اول آب را روی پارچه اسپری نمایید و فشار طولانی تر نسبت به بقیه پارچه ها وارد نمایید و اما برای پارچه هایی که ترکیبی از اکریلیک و پشم میباشد لازم نیست زمان زیادی برای فشار روی پارچه صرف نمایید .و سعی کنید درجه حرارت و بخار را کمتر نمایید  . در اتو پرس های جدیدتر جنس صفحه اتو پرس طوری طراحی شده است که اسیبی به پارچه شما نمیرساند اما اگر از مدلهای قدیمی تر استفاده مینمایید بهتر است برای پارچه های نازک یا حساس بین اتو و پارچه یک پد یا بالشتک قرار دهید تا هیچ آسیبی به پارچه وارد نشود . برای اتوی یقه یا جیب و آستین و درزها میتوانید از بالشتک همراه اتو پرس استفاده نمایید.ژانومه بنر

جلوگیری از لک شدن پارچه :

در اکثر اتو پرس های ژانومه سیستم ضدچکه تعبیه شده است که از لک شدن پارچه جلوگیری مینماید . با دکمه بخار خشک میتوانید برای پارچه های حساس تر که نیازی به اب ندارند از این ویژگی استفاده نمایید .

اتو کشی بدون آسیب و مطمئن :ژانومه بانه

اتو پرس های ژانومه مجهز به قفل کودک خودکار میباشند و شما میتوانید کف اتو پرس را قفل نمایید . و همچنین  مجهز به سیستم خاموشی خودکار ، که در صورت بسته ماندن به مدت 10 ثانیه و در صورت باز بودن پس از 15 دقیقه دستگاه بطور اتوماتیک هشدار صوتی داده و خاموش میشود که همین ویژگی از آتش سوزی و آسیب رسانی جلوگیری مینماید.

در آخر اینکه کار با این اتو پرس ها بسیار ساده میباشد و شما با داشتن این دستگاه همیشه ظاهری مرتب خواهید داشت .

ما در سایت ژانومه بانه انواع این مدلها را قرار داده ایم و به بررسی تمام مدلها پرداخته ایم تا شما انتخابی مطمئن داشته باشید و با ارائه گارانتی معتبر نگین طلایی ژانومه میتوانید بهترین خرید اینترنتی خود را تجربه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.