ژانومه

راهنمای کامل برای خرید چرخ خیاطی

چرخ خیاطی یک وسیله کاربردی برای منزل میباشد و شما میتوانید سالیان سال این دستگاه را در منزل نگهداری و استفاده نمایید لذا باید در خرید آن دقت نمایید تا بهترین مدل با امکاناتی که مورد نطرتان میباشد را انتخاب نمایید. ما در اینجا به توضیحاتی در مورد خرید این دستگاه اشاره مینماییم تا شما چرخ خیاطی مورد نظر خود را مطمئن خریداری نمایید.

طراحی :

در نگاه اول طراحی یک چرخ خیاطی توجه شما را به شما جلب مینماید و چنانچه خرید شما برای جهیزیه باشد رنگ و زیبایی محصول بسیار مهم میباشد . اما جنس بدنه نیز در این امر دخیل است چرا که باعث زیباتر به نظر رسیدن محصول میگردد و اصولا چرخ خیاطی خوب دارای بدنه بیرونی از جنس فایبرگلاس و بدنه درونی ازجنس آلومنیوم است که باعث میشود وزن دستگاه سبک شود و جابجایی آن برایتان آسان گردد.چرخ خیاطی ژانومه

قابلیت انواع دوخت :

چرخ خیاطی شما باید قابلیت انواع دوخت از ساده و زیگزاک، زیپ دوزی و لبه دوزی، پس دوزی، پلیسه دوزی، دوخت دکمه و جا دکمه ای و غیره تا گلدوزی را داشته باشد تا شما دوخت های مناسب با هر پارچه و طرحی را داشته باشید . چرخ خیاطی که مجهز به پایه فشار دهنده قوی باشد میتواند به سادگی پارچه های ضخیم را نیز بدوزد.

سرعت چرخ خیاطی:

سرعت یکی از مهم ترین نکاتی است که در انتخاب و خرید چرخ خیاطی خانگی خصوصا برای افراد مبتدی از اهمیت بالایی برخوردار است. در تولیدی های بزرگ سرعت برشکاری پارچه، دوخت و تولید از اهمیت بالایی برخوردار است پس هر چه میزان دوخت در دقیقه چرخ های صنعتی بالاتر باشد بهتر است. اما اگر شما یک فرد مبتدی هستید که تازه شروع به کار کرده اید بهتر است از چرخ هایی که قابلیت تنظیم سرعت دارند استفاده کنید تا به مرور زمان دستتان راه بیافتد.

سوزن نخ کن اتومات :

در چرخ خیاطی های جدیدتر و پیشرفته تر امکان سوزن نخ کردن اتومات تعبیه شده است که کار شما را راحتر مینماید. سوزن نخ کن اتوماتیک یک قلاب و عملکرد جهشی است که نخ را به داخل سوراخ سوزن فشار می دهد و از آن عبور می دهد. اما این مدلها کمی گرانتر از سایر مدلها میباشند لذا شما میتوانید با توجه به بودجه خود به این امکان توجه نمایید.

دستگاه تنظیم کشش نخ :

چرخ خیاطی خریداری شده شما باید دارای دستگاه تنظیم کشش نخ به منظور تنظیم میزان کشش نخ برای جلوگیری از پاره شدن آن باشد تا بتوان فشار نخ را طبق شماره هائی که روی دستگاه نقش شده بدون آن که باعث پاره شدن نخ بشود کم و زیاد نمود.ژانومه بانه

بازوی آزاد :

دیگر از ویژگی های ضروری برای خرید یک ماشین دوخت که باید به آن توجه کنید، بازوی آزاد است. بازوی آزاد در چرخ خیاطی ها برای دوخت سر آستین ها و پاکتی استفاده می شود و شما با بودن این قطعه میتوانید به سادگی سر آستین را بدوزید.

گارانتی و خدمات پس از فروش :

در هنگام خرید شما باید به ضمانتنامه محصول دقت نمایید تا گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش داشته باشد .و در ضمن چرخ خیاطی بخرید که در کلیه نمایندگی‌های مجاز وسایل تعمیر و سرویس آن موجود باشد.

شما میتوانید با مراجعه به سایت ما چرخ خیاطی مورد نظر خود را انتخاب نموده همراه با گارانتی معتبر و اصل شرکتی با بهترین قیمت آن را خریداری نمایید و در سریع ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.