محصولات ژانومه سری ۸۰۰۰

محصولات ژانومه سری ۸۰۰۰

 کمپانی بزرگ ژانومه در چرخ خیاطی و اتو پرس محصولات متنوعی ارائه کرده است که از جمله انها می توان  به چرخ خیاطی های سری ۸۰۰۰ اشاره نمود .
تنها فرق این سری در طراحی و ظاهر میباشد. این مدل ها با روکش پلاستیکی از نوع فایبرگلاس، بسیار جمع و جورو زیبا میاشند و حمل آنها برای خانمها نیز راحت میباشد. از ویژگی های این مدلها 7 مدل دوخت حاشیه ای، انواع مختلفی از دوخت های ساده و زیگزاگ روی پارچه های ضخیم و نازک میباشد و  با توان مصرفی 85 وات و سرعت موتورای که به 860 دور در دقیقه می رسد (یعنی بیشترین میزانی که می توان با آن یک الگوی مجلسی را دوخت و تمام کرد )، که با این ویژگی از این به بعد پارچه هایتان را برای دوخت می توانید در خانه بدوزید و از هزینه های تان صرفه جویی کنید.قاب ماکودر این مدلها  به صورت نیم دور تمام فلزی است.
بخش سیستم فشار با قابلیت تنظیم در این چرخ دینام دار ، برای انواع پارچه های ضخیم و نازک، کارایی فوق العاده ای دارد. سری ۸۰۰۰ ژانومه به سرپوش محافظ مجهز شده تا تمامی بخش های خارجی را از ضربه های ناگهانی حفاظت کند. و با استحکام بالایی که دارد سالها برای شما کار خواهد کرد.از دیگر مزایای این مدلها  سیستم سوزن نخ کن اتوماتیک است که دیگر لازم نیست برای نخ کردن سوزن مستقیما این کار را انجام دهید.
چرخ خیاطی های ژانومه برای گلدوزی و دوخت های ساده بهترین گزینه میباشند. همچنین برای کارهایی همچون پس دوزی، تکه دوزی و مهمتر از همه دوخت انواع پارچه های ضخیم و نازک با سایز سوزن 9 تا 18، نتیجه ای مطلوب از خیاطی کردن را می توان توسط آن تجربه نمود.
با قابلیت تکه دوزی می توانید بر روی لباس هایتان طرح های زینتی و سنتی را کوک دهید و اگر به مدل های مدرن و فانتزی علاقه دارید؛ از زیگزاگ و دیگر طرح ها می توانید بهره ببرید. پس هم برای خودتان و هم سایر اعضای خانواده حرفه ی بدوزید. کوک های ساده نیز برای لباس هایی که دوخت قسمتی از آنها فرسوده شده؛ به خوبی می تواند پاسخگو باشد درنتیجه کارهای دوخت و دوز روزانه تان را می توانید به سادگی انجام دهید. اقلام همراه این محصولات شامل 3 عددپایه ،3عدد ماسوره، 1 عددبشکاف، 1بسته سوزن ،شماره 14 ،1 عددپیچ گوشتی کوچک، 1عدد پیچ گوشتی متوسط میباشد .
در آخر اینکه این مدل با طراحی بی نظیر و امکانات عالی برای خرید خیاطان چه حرفه ای و چه مبتدی گزینه بسیار مناسبی میباشد. ما در سایت ژانومه بانه تمامی این مدلها را با گارانتی معتبر و اصل شرکتی و بهترین قیمت بازار در اختیار شما قرار داده ایم تا با خیالی آسوده و مطمن خرید نمایید.

محصولات ژانومه سری ۸۰۰۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.