ویژگی های اتو پرس ژانومه

با اتو پرس ژانومه خشکشویی را به خانه بیاورید:

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به مرتب بودن لباسهای خود اهمیت میدهید ما برای شما خرید اتو پرس ژانومه را پیشنهاد میدهیم ، البته در حال حاضر بیشتر مردم به اتوکشی و مرتب بودن لباسهای خود بسیار اهمیت میدهند وبرای کارمندان نیز این امر از اهمیت بالایی برخوردار است اما بردن لباسها به خشکشویی علاوه بر هزینه های جانبی وقت گیر نیز میباشد.
با داشتن اتو پرس ژانومه دیگر نیازی به هزینه های اضافی ندارید و بی اغراق همچون خشکشویی ها لباسهایتان را به سادگی در کمترین زمان میتوانید اتو نمایید.
در خرید اتو پرس به این نکته توجه داشته باشید که مانند هر دستگاه دیگری هز چقدرتوان وات دستکاه بالاتر باشد قدرت دستگاه نیز بالاتر است  و در اتو پرس این توان بالا به معنای تولید بیشتر گرماست که لباس‌های چروک را به لباس‌هایی کاملا صاف، زیبا و شیک تبدیل می‌کند.
در اتو پرس این را هم باید در نظر گرفت که ظرفیت مخزن آب هر چه بیشتر باشد بخار بیشتری تولید کرده و اتوکشی را راحتر مینماید و از طرفی، مجبور نیستید مدام مخزن را پر کنید. اگر زیاد با اتو پرس کار می‌کنید، ظرفیت مخزن آب را بزرگتر در نظر بگیرید. و برخی از مدهای اتو پرس ژانومه قابلیت شلیک بخار دارند که بخار آب را با فشار بیرون می‌دهد و لباس را با قدرت بیشتری صاف می‌کند لذا بهتر است مخزن آب اتو ظرفیت بیشتری داشته باشد.

اتو پرس ژانومه مدل LS600

در اتو پرس های ژانومه شما امکان کنترل دما و بخار را با تنظیمات روی یک پنل دیجیتال در اختیار دارید که به سادگی می‌توانید خروج بخار را برای پارچه‌های مختلف به درستی تنظیم کنید. هر نوع پارچه به فشار و مقدار خروجی بخار متفاوتی نیاز دارد. این تنظیمات دیجیتال از قبل برنامه‌ریزی شده‌اند و شما کافی است نوع پارچه را انتخاب کنید.
به‌طور معمول، پارچه‌های ضخیم‌تر گرما و بخار بیشتری نیاز دارند و برای پارچه‌های ظریف مانند نایلون گرمای کمتری لازم است. درصورتی‌که اتو پرس خریداری شده  دارای مساحت بیشتری باشد فضای بیشتری برای کار خواهید داشت و می‌توانید کار اتوکشی را سریع‌تر و بهتر انجام دهید.
علاوه‌براین، ملافه‌ها و پرده‌ها را هم می‌توانید به راحتی اتو کنید.معمولا مناسب‌ترین ابعاد برای دستگاه اتو پرس، حداقل حدود ۵۶ سانتی‌متر طول و  ۲۵ سانتی‌متر عرض توضیه میگردد.
با اتو پرس های ژانومه حتی میتوانید به سادگی سخت ترین قسمتهای لباس برای اتوکشی مانند آستین و یقه را هم اتو نمایید چونکه اکثر این مدلها مجهز به میز مخصوص اتوی آستین و بالشتک مخصوص اتوی یقه میباشند.اتو پرس های ژانومه دارای قابلیت خاموش شدن خودکار هستند که این ویژگی برای اقرادی که در منزل خود کودکانی پر جنب و جوش و یا حتی حیوانات خانگی که روی وسایل میپرند دارند بسیار مهم است و چنانچه فراموش کردید دستگاه را خاموش نمایید با این ویژگی علاوه بر حفظ ایمنی از آتش سوزی نیز جلوگیری مینماید .
شما میتوانید با خیالی آسوده در فروشگاه اینترنتی ژانومه بانه انواع اتو پرس های ژانومه را با بهترین قیمت و ضمانتنامه معتبر شرکتی خریداری نمایید.

اتو پرس ژانومه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.